Warunki zwrotu lub wymiany
ZWROT lub WYMIANA W ENFERMANIA.PL
Kupując przez Internet przysługuje Państwu 14-dniowy termin zwrotu produktu bez konieczności podawania przyczyny.
Zwrotom podlega wyłącznie produkt bez śladów użytkowania, z metkami, czysty i bez zapachów.
Z prawa zwrotu i wymiany wyłączone są produkty personalizowane – odzież haftowana na życzenie klienta (Art.38, pkt3)
Jeżeli chcą Państwo zwrócić lub wymienić produkt, prosimy o zgłoszenie tego w e-mailu na adres: sklep@enfermania.pl
Prosimy o podanie numeru zamówienia oraz jeżeli to możliwe powodu zwrotu lub wymiany.
Po otrzymaniu informacji o zwrocie lub wymianie zostanie dla Państwa ręcznie wygenerowana i przesłana e-mailem etykieta zwrotna do Paczkomatu.
W przypadku braku możliwości odesłania towaru Paczkomatem koszt odesłania spoczywa na Kupującym
adres do odesłania produktów:
ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne
Polna 5a
70-896 Szczecin-Załom
Zawsze jesteśmy wdzięczni za podanie przyczyny zwrotu – pomaga nam to ulepszyć naszą ofertę.
Przejdź do strony głównej